Widzieliście dziś TVN Turbo o rdzewiejącej O2FL?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • firmek
    Rider
    • 2008
    • 477

    #26
    Cos mi sie wydaje, ze nie do konca jest tak, ze tylko fabryka odwalila kiche. Jak sie dobrze przyjzec to auto dostalo w kosc (3 zdjecie) - powginane progi. Do tego troche dziwne jest ze lakier schodzi tez z kapsli (2 zdjecie) i z elementow chromowanych (zdjecie 1) - przeciez te sa plastikowe. Ciezko mi uwierzyc, ze facet ma niezlego pecha, bo trzech wykonawcow niezaleznie odwalilo bubla z ta sama usterka. Calkiem spory zbieg okolicznosci.
    Załączone pliki

    Komentarz

    • Agamek12
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 9935
      • Ford

      #27
      Podejrzewam, że facet jest w kropce. Zauważyłem, że auto ma kratkę (takie mam wrażenie), czyli jest autem dla przedsiębiorcy. W tej sytuacji nie ratuje go wydanie nowego auta, bo dostałby je pewnie po nowym roku (czyli bez zwrotu VAT-u). Salony raczej nie są zainteresowane zwrotem całej kwoty za auto. Malowanie raczej nie załatwi sprawy i auto za jakiś czas znów będzie rdzewieć...
      Adam... Używam:
      Rolka: e11FL 97KM/130Nm
      Passek: B6 175KM/366Nm

      Komentarz

      • marlej108
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 4976
        • Octavia III (5E3)
        • CJZB 1.2 TSI 86 KM

        #28
        w wakacje czy na poczatku jesieni byla informacja w sieci (zdaje sie ze tez na auto.cz) ze w czechach powodz zalala stojace na placu samochody Skoda (nowe).... moze to jedna z nich...?
        http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
        Spalanie - Motostat.pl

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #29
          A ja trochę rozumiem salon, bo jak dla mnie to w takiej sytuacji stroną powinien być bezwzględnie SAP. To nie jakaś pierdołka w rodzaju trzeszczącego głośnika, co to go salon wymieni i z głowy, tylko ewidentna wada fabryczna i to chyba nawet nienaprawialna ( zedrą cały lakier i ocynkują na nowo? ). Oczywiście cała sprawa powinna być załatwiona w salonie, ale to SAP powinien przysłać nowe auto i zabrać ten bubel. Przecież jak salon "przystanie" na wymianę tego auta to potem będzie miał taką samą sytuację z SAP jak ten klient z salonem. Salon jest w końcu tylko pośrednikiem pomiędzy importerem ( czyli tak naprawdę fabryką ) a klientem. Mogę się założyć, że SAP w "ostatecznej rozgrywce" z salonem użyje argumentu w rodzaju: "To wasza sprawa, a jak się nie podoba to dziękujemy za współpracę i tyle", a salon zostanie z bublem na placu.
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          • firmek
            Rider
            • 2008
            • 477

            #30
            Zamieszczone przez marlej108
            w wakacje czy na poczatku jesieni byla informacja w sieci (zdaje sie ze tez na auto.cz) ze w czechach powodz zalala stojace na placu samochody Skoda (nowe)....
            Cos kojarze, byly zdjecia z zalanego placu z skodami, tylko ze na tych zdjeciach widac bylo Superby 1.

            Pomijajac fakt wady w aucie, z punktu widzenia klienta cala ta przepychanka pomiedzy ASO a SAP jest wkurzajaca. Co mnie to interesuje jaki status ma ASO i czy tylko jest posrednikiem. To od nich kupuje auto i od nich oczekuje zalatwienia sprawy, jesli jest taka potrzeba to niech oni sie dogaduja z SAP a nie klient bezposrednio. To wyglada tak ze jak sie kupuje auto to jest ok, a jak cos jest nie tak to kazdy umywa rece :evil:

            Komentarz

            • loyd
              RS
              • 2010
              • 2342

              #31
              No niespodziewałem się czegoś takiego po InterAuto ........

              Komentarz

              • fermik
                Ambiente
                • 2010
                • 157

                #32
                Ja myślę że to powodziówka raczej 8)

                Komentarz

                • Tichy
                  Rider
                  • 2010
                  • 544

                  #33
                  Zamieszczone przez loyd
                  No niespodziewałem się czegoś takiego po InterAuto ........
                  Chodzi o InterAuto, w którym pracuje jeden z najlepszych forumowych dealerów?

                  Komentarz

                  • loyd
                    RS
                    • 2010
                    • 2342

                    #34
                    Zamieszczone przez Tichy
                    Zamieszczone przez loyd
                    No niespodziewałem się czegoś takiego po InterAuto ........
                    Chodzi o InterAuto, w którym pracuje jeden z najlepszych forumowych dealerów?
                    Tak.

                    Komentarz

                    • looker
                      RS
                      • 2008
                      • 1886
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                      #35
                      Facet jest wygrany na 100%. Każdy, nawet najbardziej ułomny sędzia wie iż klient wszelkie uwagi, roszczenia etc. zgłasza do miejsca gdzie towar zakupił ! Odsyłanie tego pana do importera czy innych instytucji tylko powiększa wielkość zwrotu kosztów po wygranym procesie. Nie ma innej opcji ! Jak kupię odkurzacz w sklepie AGD to po jego awarii mam szukać importera czy przedstawiciela np. Zelmera czy Electroluxa ? Gówno mnie obchodzi kto i skąd go importował. Dla mnie to sprzedający jest/powinien być partnerem do rozmowy i kropka.
                      Bardzo łatwo to sprawdzić czytając odpowiednie akty prawne stanowiące o sprzedaży konsumenckiej. Szkoda, ze w takich oczywistych sytuacjach dealer próbuje takich tanich wybiegów. Ile przez ten rozgłos stracą klientów ? Trudno policzyć ale taka psychoza działa bezwzględnie na ludzi.
                      "Gratuluję" postawy Inter Auto - pomysł z wulkanem wymiata...
                      OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                      SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                      Komentarz

                      • LUKI
                        RS
                        • 2005
                        • 5776

                        #36
                        życzę mu powodzenia!

                        a spychologia to w Polsce norma....
                        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                        Komentarz

                        • Jark7
                          Elegance
                          S_OCP Member
                          • 2008
                          • 777

                          #37
                          Zamieszczone przez kowal 2002
                          Salon jest w końcu tylko pośrednikiem pomiędzy importerem ( czyli tak naprawdę fabryką ) a klientem
                          Chyba nie tak do końca - salon nie jest pośrednikiem, tylko pełnoprawną firmą handlową, która kupuje a następnie sprzedaje towar (pośrednik otrzymuje tylko prowizję), a w związku z tym bierze na siebie ryzyko i ciężar odpowiedzialności za towar który sprzedaje.
                          Powinien bez dwóch zdań towar wymienić, a następnie dochodzić swoich racji od podmiotu u którgo towar kupił. I tyle w temacie
                          Tu Interauto podkula ogon pod siebie i stara oddalić od siebie odpowiedzialność, czyli (niestety) polski standard.
                          Na miejscu faceta właściciela sprawę już dawno oddałbym do sądu
                          Pozdro
                          Człowiek planuje, Bóg decyduje ...
                          Jark7
                          było 119/296 jest 143/328 by Aligator

                          Komentarz

                          • fermik
                            Ambiente
                            • 2010
                            • 157

                            #38
                            Wniosek ,teraz to masówka te samochody i loteria czy trafimy dobrze lub źle :evil:

                            [ Dodano: Wto 14 Gru, 10 11:02 ]
                            Odwołuje że to powodziówka ,bo koleś mówił że w marcu kupił, a wtedy nie było powodzi :P

                            Komentarz

                            • marektbg
                              Elegance
                              • 2010
                              • 861

                              #39
                              Postawa salonu niestety jest poniżej krytyki - mają klienta głęboko w dupie. Tekst o wulkanie to jeden z największych debilizmów jakie słyszałem. Brak słów. Dobrze, że jest coś takiego jak Turbo Kamera.

                              Komentarz

                              • Agamek12
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 9935
                                • Ford

                                #40
                                Zamieszczone przez marektbg
                                Postawa salonu niestety jest poniżej krytyki - mają klienta głęboko w dupie. Tekst o wulkanie to jeden z największych debilizmów jakie słyszałem. Brak słów. Dobrze, że jest coś takiego jak Turbo Kamera.
                                Co z tego że jest taka Turbo Kamera, skoro na jeden pokazany przypadek (który dla dobra sprawy SAP moze naprawi) jest pewnie kilkudziesięciu innych klientów z podobnym problemem...
                                Adam... Używam:
                                Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                Passek: B6 175KM/366Nm

                                Komentarz

                                • marektbg
                                  Elegance
                                  • 2010
                                  • 861

                                  #41
                                  Agamek12 ten program jest do tego, żeby pomagać ludziom - zwiększać świadomość konsumencką, pokazać że da się wygrać i walczyć skutecznie o swoje pomimo tego, że bardzo często jesteśmy traktowani jako intruzi.

                                  Komentarz

                                  • bzyq_74
                                    RS
                                    • 2008
                                    • 3467
                                    • Volkswagen
                                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                                    • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

                                    #42
                                    Załatwili by sprawę jak należy, a nie brnęli w ślepy zaułek po darmowej reklamie.
                                    "pyły wulkaniczne" :lol:
                                    MARCIN
                                    Mój szkodnik

                                    Komentarz

                                    • sdss
                                      Rider
                                      • 2010
                                      • 353
                                      • Seat

                                      #43
                                      Zamieszczone przez bzyq_74
                                      "pyły wulkaniczne" :lol:
                                      Świadczy o bezczelności kierownika salonu, albo jego głupocie. Nie sądzę aby prawnik sam to wymyślił bez porozumienia z kierownictwem salonu.

                                      Było YETI Jest LEON

                                      Komentarz

                                      • janek11
                                        Ambiente
                                        • 2010
                                        • 150

                                        #44
                                        Nie ułatwia sprawy to, że facet jest przedsiębiorcą - otóż w takiej sytuacji dealer nie ma obowiązku dawania rękojmi. Jest tylko gwarancja, za którą rzeczywiście odpowiada producent (to on ją wystawia), tyle że to autoryzowany dealer (a konkretnie ASO) jest pośrednikiem. I tekst o wulkanie jest co najmniej nie na miejscu. Jakoś dziwnym trafem innym (i inne) samochody nie rdzewieją z tego powodu.

                                        Więc jak mam interpretować gwarancję na perforację nadwozia? Że jak wystąpi rdza, to i tak mi samochodu nie naprawią?

                                        Komentarz

                                        • loyd
                                          RS
                                          • 2010
                                          • 2342

                                          #45
                                          Zamieszczone przez janek11
                                          otóż w takiej sytuacji dealer nie ma obowiązku dawania rękojmi
                                          Właśnie w takiej sytuacj jest rękojmia (a nie ma "niezgodności towaru z umową") chyba, że strony ją wyłaczyły (między przedsiębiorcami jest to dopuszczalne).

                                          A za gwarancję rzeczywiście odpowiada producent, jednak SAP stosuje ekwalibrystykę i za gwarancję odpowiada sprzedawca (tak pisze w warunkach gwarancji).

                                          Komentarz

                                          • piotrek_os
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2006
                                            • 8160
                                            • Octavia II (1Z3)
                                            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                            #46
                                            A mi sie wydaje, ze po tym programie....skoda bedzie chciala wyjsc z twarza.....i sprawe załatwi jak trza.....
                                            Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                                            Komentarz

                                            • janek11
                                              Ambiente
                                              • 2010
                                              • 150

                                              #47
                                              Zamieszczone przez loyd
                                              Zamieszczone przez janek11
                                              otóż w takiej sytuacji dealer nie ma obowiązku dawania rękojmi
                                              Właśnie w takiej sytuacj jest rękojmia (a nie ma "niezgodności towaru z umową") chyba, że strony ją wyłaczyły (między przedsiębiorcami jest to dopuszczalne).

                                              A za gwarancję rzeczywiście odpowiada producent, jednak SAP stosuje ekwalibrystykę i za gwarancję odpowiada sprzedawca (tak pisze w warunkach gwarancji).
                                              Masz rację co do rękojmi i 'niezgodności towaru z umową' - mój błąd (kiedyś nie było tej klauzuli, była tylko rękojmia, którą jak doskonale zauważyłeś można wyłączyć). Co do SAP i ich działań - wszystko zależy od tego jaką umowę podpisali z dealerami i ASO. Zazwyczaj jest tak, że jeśli wystąpi awaria w okresie gwarancyjnym, to ASO po jej udowodnieniu (np. odesłaniu uszkodzonej części) zwraca jej koszt wraz z robocizną (więc opłaca im się naprawiać na gwarancji, bo klient nie płaci, a oni i tak dostają całkiem rozsądne stawki). Dla przykładu w Renault ostatnio rozmawiałem z mechanikiem i stwierdził, że zwijają biznes, bo do tej pory Renówki tak się psuły na gwarancji, że mieli z tego niezłą kasiorę, a ludzie po gwarancji już nie korzystają z ich ASO, bo za drogie (ostatnio Renault naprawdę poprawił jakość produkowanych przez siebie aut, co nie znaczy że się nie psują i że bym kupił takie.

                                              Wiem, że do tej pory nie miałem żadnych problemów z gwarancją Skody w ASO (ale w Toruniu - polecane na forum). Dwa ostatnie przykłady z Fabii ojca: uszkodzony wyświetlacz w radiu Dance (wymienili całe radio, choć wyświetlacz miał tylko ciemne przebarwienie w jednym miejscu, co nie utrudniało w ogóle jego obsługi!) oraz cały plastik z boczków w bagażniku (uszkodzenie było mechaniczne - tylna półka oberwała zawiasy na których wisiała, gdyby chcieli się przyczepić mogli to zrobić). Także co ASO to ASO... Ciekawe jakby się zachowali, gdyby ten pan z Krakowa pojechał do ASO w Toruniu egzekwować gwarancję na perforację nadwozia (choć kupił auto gdzie indziej).

                                              Komentarz

                                              • McGan
                                                RS
                                                • 2010
                                                • 3573
                                                • Superb III (3V3)

                                                #48
                                                Pyły wulkaniczne <facepalm> :|
                                                Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                                                Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                                                Komentarz

                                                • vicious
                                                  Ambiente
                                                  • 2009
                                                  • 232

                                                  #49
                                                  Albo gwarancja albo rękojmia... Z tego co wiem to ta druga występuje w momencie rezygnacji kupującego z gwarancji. :?:
                                                  A swoją drogą to ja też mam przejścia z tym salonem. Są w d... uprzejmi jak im płacisz, ale jak coś reklamujesz to unikają cię jak diabeł święconej wody.
                                                  Nie mieszałbym w to naszego "forumowego sprzedawcy" danielcia bo to nie jego działka. Chociaż ciekaw jestem jak by on to tłumaczył na forum?
                                                  Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...
                                                  TomTom VIA125 na pokładzie

                                                  Komentarz

                                                  • Mihau
                                                    RS
                                                    • 2009
                                                    • 7460
                                                    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                                    #50
                                                    No i to się nazywa Gwarancja. Szkoda słów!! Co by się nie stało w Twoim samochodzie to wszystko Twoja wina i sam sobie radź!!

                                                    Dno i 10 metrów mułu!
                                                    O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...